viernes, 2 de marzo de 2007

FESTA D'ANIVERSARI

Hola a toton!
En aquest blog trobareu les fotos i els videos de la festa del passat 24 de febrer.
Aquesta festa va neixer d'una necessitat. Necessitat de retrobament amb els amics. De retrobament de la pau interior. Jo no sé vosaltres però jo vaig acabar cansat, molt cansat. Al llarg del dia vaig estar alegre, trist, content, nostàlgic, deprimit, eufòric, desorientat, alucinat, agraït, i cansat.... molt cansat.
Diuen que entre amics no s'han de donar mai les gràcies. No ho faré. Però sense tota una colla d'amics com tots vosaltres jo no seria com soc, tinc una mica de tots vosaltres, i espero poder continuar gaudint de tots. Ens ho vem passar bé, vem fer moltes coses, però l'important era estar junts.
I vull fer un reconeixement especial al Josep, pel seu ajut en els videos, a la meva germana Lourdes, per estar sempre, a tots el que vau preparar les vostres actuacions, Enric, xavi, juli, toni, felix, paco, xavi, sandra, ferran, robert, segur q em deixo algú... i molt especialment al Miquel Àngel per tot el seu ajut i col.laboració incondicional.
Apa, prou de rotllos, abaix les fotos, més abaix els videos. I si voleu nar més ràpids, aquí a la dreta teniu enllaços directes a tot arreu.
Un petó a tots.
Ens veiem a la propera!! o no.

Quan arribeu abaix de tot, després del video del Canto del loco, hi ha la resta de videos. Per veure'ls heu de clicar "entradas antiguas" i apareixeran la resta de videos. Que vagi bé.

1 comentario:

xavier dijo...

Collons!!, ja deia jo que em faltava quelcom!!, i ara resulta que ets tu qui m'ho ha pispat!!.

Ara que la veritat es que encara no se que es i per tant no se si val la pena reclamar-t'ho!

Em peso a la balança i per aquesta part no trobo re a faltar!.


A ja ho tinc!! es clar!! per això no m'en recordo! m'has pispat un tros de memòria!!.

Hostia, i es que ara jo ni me'n recordo de que parlavem!!.

Xavier